سخن روز /
بازدید میدانی مدیر تعاون روستایی لرستان از مراکز خرید گندم و کلزا در جنوب استان
خرید تضمینی گندم از مرز 25 هزار تن گذشت
1403/03/17

⬅️مدیر تعاون روستایی استان گفت: از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از 25هزارتن گندم و 270 تن کلزا توسط مراکز خرید وابسته به شبکه تعاون روستایی از کشاورزان جنوب استان خریداری شده است.


⬅️غلامعلی فتحی مدیرتعاون روستایی استان که به همراه نعمت پور رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کوهدشت در روزهای تعطیل تعطیل 14م و 15 خرداد از مراکز خرید گندم زیرتنگ سیاب ،بهرنگ کوهنانی ،قدس گراب و درب گنبد بازدید می کرد اظهار داشت؛ با توجه به آغاز فصل برداشت در شهرستان کوهدشت این مراکز آمادگی برای تحویل گندم در همه مراکز را دارند.

⬅️وی افزود همچنین از مرکز گلستان اشتره گل گل و اجرای نصب باسکول دوم مرکز و ساختمان آزمایشگاه در حال احداث بازدید کردیم که این مرکز و مرکز اتحادیه شهرستان نیز تا اوایل هفته آینده آمادگی لازم برای خرید گندم ،کلزا و کاملینا را خواهند داشت.

⬅️مهندس فتحی با تاکید بر اینکه، هدف سازمان تعاون روستایی خرید گندم از کشاورزان در نزدیکترین محل به مزارع و جلوگیری از هزینه های اضافی حمل و نقل می باشد تصریح کرد در شهرستان کوهدشت شش مرکز خرید فعال و آماده خرید داریم و برای راه‌اندازی مرکز هفتم در منطقه کوشکی در حال رایزنی و پیگیری هستیم.

⬅️مدیر تعاون روستایی استان در ادامه این بازدید یکی از کارهای انجام شده توسط مراکز خرید را تجهیز کمیسیون ها به نمایشگر بیرونی به منظور شفاف سازی و احترام به حقوق کشاورزان برای اولین بار در استان توصیف کرد وابراز امیدواری کرد این موضوع رضایتمندی کشاورزان را از نحوه خرید در پی داشته باشد.

⬅️فتحی در پایان این بازدید گفت: تعاون روستایی در راستای اجرای ادامه راه شهید جمهور رئیسی عزیز و چله خدمت تعطیل نخواهد بود و بصورت شبانه روزی و روزهای تعطیل در خدمت مردم خواهد بود.
تعداد مشاهده خبر178 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal